What's the best junk food?

Girlscout cookies. :nono: damn those little girls and their thin mints.

lupe tortilla quesadillas and cheesecake … the best of the best!!!

Garden Fresh and Hawaian Pizza is perfect…

Fried chicken
:>

French Fries!!! >",<

…chocolate. Preferably galaxy, but anything similarly delicious. :smiley: Even just a small bite is really junk food…

recently I’m into chocolate mallows, crunchies, munchkins and chocolate syrup yum!:wink:

Potato chips.

mudpie ice cream…yum…

I would have to say any fast food chain, my favorite being KFC :smiley: :smiley: All the talk of food is making me hungry.

I love potato chips especially Lays.

The one that you do not eat :wink:

Cheers
joejac

Best junk food? I don’t think there is any competition to chocolate. Chocolate rules the world of junk food.

But can chocolate even be considered junk food, since it is good for our health? :stuck_out_tongue:

Pizza and Pasta.

Cadbury with Melamine :smiley:

It’s gotta be bacon and egg Macmuffins with hash browns. Nothing quite like the stodgy, satisfied feeling after you’ve had that for breakfast.

Triple quart-pound cheeseburger with large fries.

Yeah, it’s got that extra touch of regret. :lol:

Nacho Cheese Doritos

[w/ that extra touch of
something akin to heroin
that makes them very,
very, addictive]

Greasy Potato Chips with French Onion Dip!